tisdag

Hej! Idag har vi varit och storhandlat, en massa mat. Så nu klarar vi oss ett tag förhoppningsvis, hehe! Jag träffa även ida en stund förut, satt och snacka massa skit som vanligt, alltid lika trevligt :)
Ikväll ska jag och älskling äta tacos och bara mysa framför tv:en. I morgon funderar vi på att hitta på något roligt, men vet inte riktigt vad vi ska göra.. Men vi kommer säkert på något. Ne nu ska jag börja lite smått med maten så den kan vara klar tills älskling kommer hem ifrån innebandyn! Ha en fortsatt trevlig dag/kväll!

Om ni undrar hur jag mår så är det upp och ner nu, har ont över allt nästan hela tiden, är det inte det ena så är de det andra. Så nu håller vi tummarna här hemma att den lilla bebisen i magen vill komma ut snart :) 

Om ni undrar något så är det bara att fråga!

Kram




Postat av: Maria

Håller alla tummar och tår!

Förresten, vill ni ha en gåstol?

2010-10-26 @ 19:03:08
URL: http://familjenlinder.nu

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!