torsdag

Hej härliga torsdag!
Idag har vi varit på kalas hos pappa-patriks mormor, alltså Willies gammel-mormor. Där bjöds det på både goda smörgåsar och hallon tårta, mumsigt var det.
Sen har vi packat för fullt, för i morgon åker vi ju nämligen till Bokenäs, vi ska åka i Annas lilla mini-bil och jag vet inte hur vi ens ska få plats med både oss själva och packningen, men som sagt så är utmaningar här i livet ett måste, och roligt komma det bli.

Ne nu ska jag lägga mig i soffan och lata mig, gosa med Willie :) hur ska jag stå ut utan han i en hel helg?? usch. Men som tur är att han kommer att få det bra hos mormor & morfar.

Ha en bra kväll! Upptaterar i helgen ifrån bokenäs :) krampåer

Solnedgång ifrån våran balkong



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!