hej

Om ni undrar tanke på att jag ej skrivit på ett bra tag igen så mår vi bra! :) dagarna rullar på som vanligt.

24:e augusti firade jag och min älskling 4 år ♥
Och den 1:a Sep firar vi 1år som förlovade!

Willie har ej lärt sig krypa, verkar dock inget han vill. Vill helst gå! Inga mer tänder pågång vad jag känner eller ser, men det kommer snart förmodligen :) Han säger mamma jätte tydligt, och säger det dessutom när jag frågar om han kan säga mamma, så göt han det, så duktig så ♥
Nästa BVC besök blir om ett par veckor när han är 10 månader.

Nu ska jag käka lite frukost, ha det så bra!

Plutten sover i soffan igår..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!