måndag, vilken dag som helst

goddag härliga måndag! Denna dag är som vilken som helst. Många har endast en vecka kvar på semestern, men jag har inte haft någon semester tanke på att jag är mamma-ledig. Patrik har 2 veckor kvar idag då han tagit ut en vecka extra som pappa-ledig.

Ååh, nu börjar helgen närma sig, längtar som bara den! Jag och Sofia kommer att  ha det underbart kul! =) Stockholm here we come..

Nu har jag precis kört en stund på träningscykeln här hemma också, Nu har ju ännu en gång bestämt oss för att fixa oss ett nytt och nyttigt liv! Och denna gång ska vi verkligen fixa det. Just nu är det så mycket jag vill lyckas med! Och jag hoppas innerligt att det skall gå igenom. JA, JAG ÄR BRA OCH JAG SKA FIXA DETTA!

Patrik kör nu på träningscykeln och efter det ska vi bege oss till hasslum för ett dopp i poolen tänkte vi..





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!