Godmorgon

Idag gick vi upp kl 07.00.. Han har precis ätit upp sin välling. Jag sitter i soffan med ett pulserande finger :/ har haft ont hela natten. Jag körde lång fingret rakt i byrå handtaget igår så en bit av nageln gick upp + blev ett såg under nageln. Gör ont som tusan, förstår inte hur jag kan va så klantig jämt. Va ju inte så länge sen jag skar mig i fingret.. Klantig?!

Idag blir en lugn dag :) idol mys ikväll. Som ni redan vet så hejjar jag på Moa, men tråkigt nog åkte ju hon förra veckan. Så idag hoppas jag att Robin vinner för hon Amanda är bara för mycket!! Vem vill ni ska vinna?

Nu ska jag försöka leka med Willie med mitt onda finger.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!