Tisdag

Halloj!
Idag har det inte hänt mycket alls, har varit hemma det mesta utav dagen, förutom att jag och Willie åkte iväg till Willies mormor en sväng. Willie somnade kl 21.30 idag, så nu ligger jag i sängen med datorn på magen och kikar på Big Brother, att man kan fastna i detta tv-program..? Ja just det, glömde berätta att Prästen som skall döpa Willie var hemma hos oss idag och hälsade på, berättade lite hur allt komma gå till osv. För er som inte vet så skall Willie döpas på söndag, och det är enbart för familj och släkt. Mina vänner har jag tänkt att bjuda hem nån dag på en god fika :)

Ne nu ska jag kikar klar på bb sen blir det en beck film med älskling! Godnatt alla :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!