Dag 11 – Jobb

Dag 11 – Jobb

Jag har aldrig haft ett riktigt heltidsjobb.. Har bara varit lite extra-anställd. Och det är ju alltid något, för då har ju jag ändå haft en fot ute i arbets-livet lixom. Jag jobbade på Coop ifrån 2007-2009 och då hade jag ett schema på varannan helg. Sen på sommarn blev det ju mera. Sen Slutade jag där pågrund av massa skit. Och sen fick jag extra jobb på Blomsterlandet på maxi. Och där har jag fortfarande min anställning på inringning. Men det har varit ganska dött nu ett tag, tråkigt nog. Trivdes väldigt bra där.. Men nu är jag mamma-ledig som sagt och det ska jag väl vara ett tag till. Men sen ska jag fanumej ha ett jobb! och det är min högsta önskan just nu.

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!