söndag

Godmorgon!
Sitter hos min pappa. Mår inge vidare idag, bakis som bara den ändå kom jag hem vid halv tolv tiden igår. Slocknade direkt när jag la mig, va riktigt trött och sleten.
Idag kommer patrik hem också efter helgens bravader, han lär nog vara som en zombi tror jag. Men som sagt det är ju självförhållat. Så för honom blir det ingen vila.

Willie ligger just nu och sover i hans morfars säng. Han har nog sovit i en timme snart.
Vi får nog gå ut i friska luften och sätta oss på gräset någonstans sen när han vaknat till, känner att jag behöver lite frisk luft!

Sitter vid min pappas dator, har en massa bilder ifrån gamla tider, så jag tänkte att jag bjuder på ett par denna söndag!

tänk om man skulle sett ut såhär nu, gud vad allt skulle vart bra då. (ÅNGEST)

 
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!