söndag

Hej härliga söndags-morgon!

Vi bor bra här hemma, friska och krya! I fredags så träffade jag och Willie vår älskade SOFIA ♥ det var mycket trevligt. I lördags var jag, mamma och Willie på Axvalla marknad! Shoppade lite smått. Sedan vid 17.00 så begav vi oss till Therese för att fira hennes födelsedag (som är den 5:juli) Det var mycket trevligt. Sen blev det myskväll med min lilla familj ♥ vi kikade på tusenbröder.

Idag bär det av till ULLERVAD för loppis! ska tydligen vara jätte jätte stort, så då blir det massa shopping, om jag hittar något jag kan måla om förstås.
Ne nu måste vi fixa iordning oss här hemma.. Ha en bra söndag! KRAM ♥


Detta inhandlade jag för ett par dagar sedan!
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!