Godingen

Förlåt om jag ej skrev något mer igår, men vi har haft fullt upp med packningen inför i morgon-dagen!

Vi var på besök hos BVC i går, och allt såg jätte bra ut.
Willie han växer på som bara den, Låg på medel med sina värden

Vikt: 9170g
Längd: 72.5cm

Börjar bli en stor pojke nu =)

Ja just det, har glömt att berätta.. Han har börjat att äta våran mat nu, jätte duktig är han. Han har ätit Mos&korv, Potatis, sås och biffar. Och han älskar det verkligen!
Jag som mamma tycker det är jätte bra att börjar lite smått redan nu, så han börjar vänja sig, Och det tyckte dom på BVC också var bra. Så det tänker jag absolut forsätta med.

Nu ska vi forsätta med packningen. Åker vid 10.00 tiden i morgon!
Blir till att blogga ifrån mobilen veckan framöver :)
Pusspåer





Postat av: Erika - Mamma till Tino

Hej! Vi mår bara bra. hur är det själva?

Absolut! Det måste vi verkligen försöka få in tycker jag. Kram

2011-07-23 @ 11:16:29
URL: http://eeaberg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!