dimmiga söndag

Hej dimmiga söndag!

Idag ska vi åka till Willies farfar och Annette och äta god mat. Sen blir det söndags-mys resten utav dagen. Tror dock att det är inget direkt ut-och-gå väder idag, Så får väl ta igen det nästa vecka istället.

Vill även berätta för er att jag mår BRA nu, allt känns så himla annorlunda, och så himla bra! Och det är jag mycket glad över, har verkligen längtat efter att denna dag skall komma! Allt känns så himla lätt, så nu leker livet.

Ja just det, det glömde jag berätta, att i förrgår rullade Willie ifrån mage till rygg två gånger, mycket duktig liten kille vi har. Han blir nog tidig med allt tror jag. Dom på BVC sa att han var väldigt stadig för sin ålder. Och det är ju bara posetivt ♥ Så himla kul att det är nu man verkligen börjar att se att det händer saker, det blir så att man längtar tills nästa dag, för så kanske det kommer ännu en ny sak han gör.

Ne nu ska jag ta mig lite frukost sen måste vi fixa i ordning oss här hemma :) Lägger upp bilder på dagen som gått senare ikväll, kika gärna in då!
Kram på er ♥

Willies nya strumpor


Ny mössa till lillplutt




Postat av: KONST(IGT)

SV: Ja, varför inte? Jag kan ju testa i varje fall, sen om du blir nöjd med bilden kan jag inte garantera. Du kan mejla mig några bilder/en bild på konstigt@hotmail.com

2011-03-13 @ 13:42:05
URL: http://marietegelid.blogg.se/
Postat av: Malin

Helt underbart att du känner så! Hoppas det håller i sig, och fortsätt med morgonpromenaderna, de gör sitt i välmåendet! :-)))

2011-03-14 @ 20:30:23

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!