godkväll

Godkväll!
har inte bloggat på mycket länge nu, ber om ursäkt för det. Men jag har verkligen fått bloggtorka igen! Har hjärnsläpp, så har absolut ingen aning om vad jag ska skriva. Ni får gärna hjälpa mig!?

Idag har det varit en riktig slapp-söndag, har inte orkat göra mycket mer än att dammsuga och skura efter gårdagens bravader, men kul var det. Eller ja, mesta av tiden i alla fall. Om ni undrar så var Willie hos morfar, och allt hade gått jätte bra ♥

Vi var även på BVC i onsdags på 6-månaders kontroll och det gick också bra, allt såg bra ut och han följer sin linje.

Vikt: 8320g
Längd: 69cm

(Vill även gratulera Alexandra och Erik till eran son Vincent, ett stort grattis till er båda)

Ne nu ska jag kika hockey och sedan får det nog bli sängen, ganska sleten sen igår, sov inte många timmar i natt heller.
Ja just det, nu glömde jag nästan av det viktigaste av allt ju... I morgon fyller jag år, blir nämligen 21år sedan jag kom till världen. Gud vad tiden går fort, minns när man var 10år var som igår...

Ha en fortsatt trevlig söndag allihop! Puss på er



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!