kvälls-inlägg

Nu sover Willie så sött, Och det ska jag också göra snart.. trött som bara den.
På torsdag blir det läkarbesök för både mig och patrik, fast till olika doktorer detklart.
Sen ska jag nog träffa sofia på eftermiddagen på torsdag också tror jag att vi bestämde :) ta en promenad eller en fika hade vi tänkt.

[ Sofia Karlsson - Vi har kännt varandra sedan vi var 6 år (men gick hos samma dag-mamma när vi var 1år) Och vi har alltid umgåts nästan varje dag. Vi har i alla fall haft telefon-kontakt varje dag! Hon är den bästa vän man kan ha. Det är hon jag litar på till 100%, hon förstår mig när jag är ledsen, arg eller vad jag än har för humör. Och hon blir aldrig arg om jag ej har tid till henne. För båda vi vet mycket väl att vi finns där för varandra ändå, fast vi inte umgås varje dag. Men vi pratar i telefon typ 4gånger per dag. Så sofia kom ihåg att jag alltid komma finnas vid din sida! love you]

Ja, just det ja.. Jag, Patrik, Madde & Jimmy har pratat om att åka iväg till Stockholm till helgen, gå på Grönalund och sedan sova på hotell! Och jag hoppas innerligt att detta kommer att ske, för det har vi pratat om hur länge som helst, men det har lixom aldrig blivit av. Men nu blir det nog förhoppningvis det. Vi har även tänkt att ta ett hotell med pool/jacuzzi, så vi kan sitta där i och bara kunna slappna av och umgås med varandra.
Ne nu babblar jag tok för mycket, nu får det bli hopp i säng, så man orkar gå upp när lill-plutt vaknar i morgon! Godnatt allihop.
Puss&kram



Postat av: Sofia

Fy sjutton vad glad jag blev nu. Tack gumman, jag känner precis samma sak för dig! Du är min bästa vän. Jag älskar dig!

2011-05-24 @ 18:21:03

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!