Godmorgon!

Redan söndag? Hinner inte riktigt med nu känner jag, mitten av november typ redan, snart jul? 2012?
Mycket på en gång..

Idag är det farsdag! Patriks andra. Blir nog att åka hem till min pappa willies morfar idag, äta lite mat och umgås.

Just nu ligger jag i sängen klar vaken.. Willie vaknade vid halv sju, men märkte redan då att han fortfarande var trött, så jag la honom hos mig.. Sen efter en liten stund så somnade han om igen?och sover fortfarande, och jag som nu har chansen att få sova lite längre.. Ligger här klar vaken? Är alltid så.

Veckan som kommer har jag tänkt att jag och Willie ska göra en massa saker, på måndag så ska vi åka till min kära Ida på besök, onsdag blir det öppna förskolan då vi missade det förra veckan?! Sen bestämde vi även att ida skulle komma hem till oss nån dag och hälsa på, kanske tisdag/torsdag? Det får vi se.

Ne nu ska jag gå upp och vänta på att plutten ska vakna..

Ha en bra dag allihopa! Kram



Postat av: Sofia

Ni får gärna komma hit o hälsa på också. :)

2011-11-14 @ 12:29:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!