Godmorgon tisdag

Åh fick sömn hela natten :) Willie sov ifrån 21.00 till 06.30.. Men ändå är ja super trött, men det beror väl på att jag ej sovit bra på en hel vecka ungefär, kommer i efterhand. Just ligger jag och Willie och kikar barnprogram på Disney junior :) är fortfarande förkyld, börjar nog bli bättre..
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på , vill åka nånstans men vart?

Vad gör ni om dagarna? Då ni inte bara är inne en hel dag.



Postat av: Anna - Mamma till Vilgot och liten i magen.

Jag gillar också mycket färger och upprepade mönster (tex Småfolk och Villervallas kläder). Fast sen köper jag mycket tråkig bas till Vilgot också. Det krävs ju. Men en sån heldress känns toppen att ha nu på hösten/vintern under fleecen/jackan. Kappahl hade en sån fin röd/blå med bla stjärnor på. Men den verkar inte finnas få tag på längre. Synd man inte ska till Ullared! ;-)



Jag tror att Willies utveckling går snabbt nu när han väl har kommit på det! Det låter som det. Går han runt möbler ännu?



I början med Vilgot fick vi hålla i hans händer och gå, gå, gå, gå hela dagarna. Då släppte vi honom mitt på golvet och så bara fortsatte han att gå. Det höll i sig ett par dagar och sen bara slutade han. Det tog ungefär 2-3v tills han tog fler steg, fast mer på eget initiativ. Emellan där så tränade han sig mycket på att resa sig och gå runt och emellan möblerna här hemma. Alltså ett par steg mellan soffa och soffbord. Sen så började han gå 6-7 steg och helt plötsligt bara släppte det.



Där fick du hela den historian om jag inte redan dragit den!

2011-10-25 @ 10:42:43
URL: http://babydelight.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: jag tar 70 för en hel design, annars 40 för en header. men kan du lägga in den själv då?

2011-10-25 @ 20:34:54
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-10-30 @ 21:59:05

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!